Assistance

Assistance to ważna usługa dostarczana przez firmy ubezpieczeniowe. Jest ona szczególnie ważna dla kierowców niepełnosprawnych. Szczegółowy zakres pomocy w ramach assistance zależny jest od rodzaju wykupionej polisy. Każde towarzystwo ubezpieczeniowe określa swój zakres pomocy. Najczęściej obejmuje ona: pomoc w drobnych naprawach na miejscu (np. wymiana koła, rozruch przy słabym akumulatorze, otwarcie samochodu w przypadku zgubienia kluczyków). holowanie do warsztatu. Przy wykupionym pełnym zakresie można liczyć na pomoc w dotarciu do celu podróży, opłaceniu hotelu na czas naprawy czy zapewnienie samochodu zastępczego.
Podczas zgłoszenia należy podać

  • imię, nazwisko, adres osoby zgłaszającej
  • markę, model i nr rejestracyjny pojazdu,
  • miejsce i opis zdarzenia,
  • numer polisy ubezpieczeniowej, która obejmuje assistance,
  • dane kontaktowe (nr telefonu, e-mail).

W poniższej tabeli prezentujemy numery assistance, na które należy zgłosić awarie. Jak podają towarzystwa ubezpieczeniowe telefony są czynne całą dobę. Oczywiście awarie należy zgłosić w towarzystwie, w którym  mamy wykupioną pomoc.

The website encountered an unexpected error. Please try again later.